Førstehjælpsbevis

Lovkravetet er 8 timers færdselsrelateret førstehjælp for førstegangserhververe af kørekort.

“Hos Hammer Køreskole kan du tage dit førstehjælpsbevis let, lærerigt og lynhurtigt uden ventetid fra eksterne udbydere, da vi råder over vores egen uddannet førstehjælpsinstruktør.

Vi har ansat Thomas Lund Asferg fra TL Red Liv, der er en af Danmarks absolut bedste førstehjælpsinstruktører. Thomas har mange års erfaring i branchen både med hjerte-lunge redning, færdselsrelateret førstehjælp, brand og redning, psykisk førstehjælp og meget mere. Thomas er et roligt, letforståeligt og vellidt ansigt blandt eleverne. Thomas formåer at gøre undervisningen uformel, levende og samtidig lærerig, med et tårnhøjt uddannelsesniveau.

OBS!
Førstehjælpsbeviset tilmeldes i køreskolen efter holdstart og afvikles enten en kommende Lørdag eller Søndag! Således slipper du for fravær fra skole, arbejde mv.”