Ingen "syltning" af kunder - Kun planlagte forløb
Unik og personlig kalender - Du vælger selv dine køretimer i Hammer Køreskoles bookingsystem!

Nemt at ændre køretimer - Du sparer tid og kræfter på først at skulle korrigere med din kørelærer!

Kalendersynkronisering - Alle dine aftaler med køreskolen synkroniseres automatisk i din kalender!

Online Teoriprøvesystem - Som kunde benytter du helt gratis Hammer Køreskoles teoriprøvesystem!

Reminder - Dagen før du skal til teoriunderisning & køretimer får du automatisk tilsendt sms og mail!
Intet samlebåndsarbejde
Tag et personligt kørekort hos en køreskole der kender dit navn! Hos os er du som elev sat i fokus og vi udfører intet samlebåndsarbejde eller kaster dig rundt i forskellige biler, med forskellige kørelærere.
Hos os er der INGEN skjulte gebyrer
Vi ved at et trygt og godt uddannelsesforløb kræver et ærligt samarbejde, med gensidig respekt, tiltro, god service og gennemskuelige priser, som du kan stole på!

Glad Kørelærer

Mit navn er Tobias Hammer og jeg er ejer af Hammer Køreskole, som jeg startede i 2012.

Jeg er 39 år og bosat i Hobro. Jeg er en glad kørelærer, der prøver at tilstræbe at give dig en skræddersyet indlæringsstil, der passer til netop dig som menneske!

Perfektionisme, professionalisme og plads til forskellighed er nogle af de ord vi arbejder for at leve op til hver eneste dag. Vi gør vores ypperste for du skal føle dig tryg og samtidig have et lærerigt, sjovt og sikkert uddannelsesforløb!

Jeg glæder mig til at give hjælpe dig sikkert på vej i trafikken! 🙂

Mvh.
Tobias Hammer

Om skolevognene

BMW 320d Limited Sport Edition:

Denne skolevogn er den super lækre Bmw 320d Sport Line, der kører omkring 18 km pr. liter diesel ved blandet kørsel! Ønsker du også at tænke på miljøet og den natur du engang skal videregive til dine næste, så bør du vælge Hammer Køreskole! Hos os modtager alle elever lære i energi- og miljørigtig kørsel. Dette er til stor gavn for både miljøet og brændstoføkonomien!

VW GOLF 7 Highline (SOLGT):

Denne skolevogn er den miljø-skånsomme VW Golf 7 Highline i Blumotion udgaven, der kører ca. 21 km pr. liter diesel ved almindelig blandet kørsel!
En mindre skolevogn, der gør det super nemt at lære at køre bil! Absolut en favorit skolevogn blandt de kvindelige elever!

Beliggenhed og teorilokalet

Vores teorilokaler er beliggende på Smedevej 1A i Hobro, med kort afstand til både læge, busterminal og gågade. Der findes hele tre busstoppesteder lige uden for døren til teorilokalet, så der er rig mulighed for at benytte offentlig transport. Busserne har videre forbindelse til bl.a. Arden, Hadsund, Mariager og Randers. Det gør din transport nem, når du skal erhverve kørekort.

Vi råder over nye, lyse og lækre teorilokaler med alt i comfort og udstyr! Popcornmaskine, Slikautomat, Sodavand, Kildevand, frugt, Varm kakao og lækre biografstole er blot nogle af de ting vi tilbyder vore elever.

Så ønsker du at tage dit kørekort med stil, så læn dig blot tilbage i luksussæderne og nyd undervisningen på første klasse!

Tilmeld kørekort til bil i Hobro

18 April 2024 kl 17:00 – TILMELD HOLD

14 Maj 2024 kl 17:00 – TILMELD HOLD

12 Juni 2024 kl 17:00 – TILMELD HOLD

15 August 2024 kl 17:00 – TILMELD HOLD

03 September 2024 kl 17:00 – TILMELD HOLD

OBS OBS OBS!

DEPOSITUM:
Efter tilmelding bedes du overføre 2500 kr. som depositum vedrørende din tilmelding. Depositum bliver efter holdstart modregnet prisen for dit kørekort, inden køreskolen fremsender dig din regning!

Du har først sikret dig en plads på holdet, når depositum er indbetalt til
Sparekassen Danmark. Beløbet skal være indbetalt inden dato for holdstart!

Reg.: 9070 Konto Konto: 2071377760

Har du spørgsmål eller særlige behov/diagnoser, der kan påvirke din indlæring, bedes du kontakte os pr. telefon 25118118 inden tilmelding!

Hvad siger eleverne om Hammer Køreskole?

★★★★★

“Helt sikkert det bedste sted at lære at køre bil! Skøn og tålmodig Kørelærer, som også kan tåle noget pis! Behagelig og afslappet atmosfære at tage kørekort i! Der bliver gjort en kanon indsats for at få hans elever igennem første gang og med en god oplevelse! :)”

– Linette Nielsen

★★★★★

“Fantastisk sted at tage sit kørekort, hvis man ønsker en engageret og dygtig kørelærer. Køreskolen kan klart anbefales.”

– Lærke Thøgersen Skriver

★★★★★

“Fantastisk kørelære, som virkelig får en til at føle sig tryg. Fantastisk sted at tage kørekort!””

– Camilla Dalsgaard