Om os

Hammer Køreskole er beliggende i hyggelige lokaler i Hobro – med kort afstand til læge, busterminal og gågade. Vore lyse og lækre lokaler er indrettet med henblik på, at sætte eleven i fokus. Vi ønsker at skabe nogle gode, hyggelige og trygge rammer om vores teoriundervisning. Lokalet er pyntet med hyggebelysning, planter mv. så eleven an føle sig helt tryg i de gode rammer.

Hos os er man ikke blot et tilfældigt nummer i rækken. Hos os er der intet samlebåndsarbejde – derfor bestræber vi os på, at efterleve følgende i vores uddannelse; “Det skal være sjovt og hyggeligt at tage kørekort, men det er ikke for sjov man gør det”. Vi går meget op i trafiksikkerheden og tager vores ansvar alvorligt –  for vi ved det er Danmarks nye bilister vi uddanner!

Så ønsker du et personligt kørekort, med plads til sjov og hvor du samtidig får meget mere viden og indlæring ud over det sædvanlige pensum, så bør du absolut overveje at tilmelde dig kørekort til personbil hos os i Hobro!

Vi glæder os til at møde dig og til at hjælpe dig sikkert på vej i trafikken!